Algemene voorwaarden Perfect Roses


Artikel 1 - Identiteit van de ondernemer:

 

Perfect Roses

Solislaan 124

2909 SB Capelle aan den Ijssel

Tel.: 06-166 54 969

E-mail: info@perfectroses.nl

KvK nummer: 65926978

BTW-identicficatienummer: NL177921195B03

 

Artikel 2 – Toepasselijkheid

2.1 Op alle offertes, bestellingen en overeenkomsten die tussen ondernemer en consument tot stand komen, zijn uitsluitend deze algemene voorwaarden van toepassing.

2.2 Op afwijkende en/of aanvullende bedingen kan door de consument slechts een beroep worden gedaan indien en voor zover deze door ondernemer uitdrukkelijk zijn aanvaard.

2.3 De consument met wie eenmaal op deze voorwaarden is gecontracteerd, aanvaardt de toepasselijkheid van deze voorwaarden op latere overeenkomsten tussen hem en ondernemer.

 

Artikel 3 - De overeenkomst
1. De overeenkomst komt tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

 

Artikel 4 - Betaling

4.1 Voor de betaling kan consument uitsluitend gebruik maken van de door ondernemer aangeboden betalingsmogelijkheden.

4.2 U bent tot betaling gehouden nadat u een bestelling heeft gedaan bij ondernemer. Betaling dient per ommegaande plaats te vinden, behalve wanneer wordt besteld op factuurbasis. Laatstgenoemde betaalmethode is alleen mogelijk voor bedrijven met geldig KvK nummer die een goedkeuring hebben ontvangen. De betalingstermijn van bestellingen die zijn gedaan op factuurbasis is binnen 14 dagen.

4.3 De vermelde prijzen voor de aangeboden producten en/of diensten zijn in euro’s, inclusief btw en exclusief bezorgkosten tenzij anders aangegeven in de webshop. Prijswijzigingen, correcties en typefouten voorbehouden.

 

Artikel 5 - Levering en uitvoering

5.1 Wij bezorgen in heel Nederland.

5.2 Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt. De ondernemer kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor fouten in bezorg gegevens en of tekstkaarten zoals opgegeven door de consument. De ondernemer neemt geen verantwoordelijkheid voor handmatige aanpassing van een bestelling. Dergelijke verzoeken tot aanpassing kunnen als uitgevoerd worden beschouwd nadat de ondernemer u hiervan op de hoogte heeft gesteld.

5.3 Consument is verplicht zeker te stellen dat de persoonlijke overdracht van de producten op het door u opgegeven bezorgadres mogelijk is. Mocht de overdracht niet mogelijk zijn, bent u in gebreke m.b.t. acceptatie.

5.4 Als de persoonlijke overdracht van de producten niet mogelijk is, kan aan de overeenkomst worden voldaan door de producten aan te bieden bij buren.

5.5 Ondernemer streeft ernaar de bestelling te bezorgen binnen de bezorgtermijn als aangegeven op de website. Overschrijding van deze termijn geeft u geen recht op schadevergoeding of recht om de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden.

5.6 Mocht er tijdens transport breuk of vermissing optreden, dan draagt ondernemer er zorg voor dat een nieuw product u zo spoedig mogelijk wordt geleverd, mits u dit bij ontvangst van het product heeft gemeld en het gebrek heeft gespecificeerd. Doet u dit niet, dan maakt u in geen enkel geval aanspraak op een vervangend product en/of schadevergoeding van enige aard.

 

Artikel 6 – Herroeping

6.1 Bij de aankoop van producten heeft consument de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen gedurende 14 dagen te ontbinden. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling.

6.2 Echter, producten van ondernemer die snel kunnen bederven of verouderen (zoals bloemen en planten) of duidelijk persoonlijk van aard zijn, zijn uitgesloten van herroeping.

6.3 Tijdens de bedenktijd zal consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Consument zal de producten slechts uitpakken voor zover dat nodig is om te beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien de consument van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, is hij verplicht dit binnen 14 dagen na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer en het product binnen deze termijn retour te sturen. Het product moet met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele staat en verpakking aan ondernemer worden geretourneerd. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

6.4 Indien de klant na afloop van genoemde termijn niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit. 

6.5 De kosten van retournering komen voor rekening van consument.

6.6 Indien consument de producten reeds betaald heeft, zal ondernemer de betaling binnen 14 dagen nadat de producten retour zijn ontvangen, aan consument terug betalen.

 

Artikel 7 – Wijzigingen

7.1 Ondernemer behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen. Het verdient aanbeveling om deze algemene voorwaarden regelmatig te raadplegen.

 

Artikel 8 - Gegevensbescherming

8.1 Bij de afhandeling van een bestelling verwerken wij de persoonsgegevens van de consument. Om de consument te informeren over wat er met zijn of haar gegevens gebeurt, hanteren wij een privacyverklaring.

 

Artikel 9 – Garantie en aansprakelijkheid

9.1 Ondernemer garandeert slechts dat de door haar geleverde producten geschikt zijn voor het doel waarvoor zij op grond van de door ondernemer verstrekte informatie bestemd zijn en garandeert dat de producten voldoen aan de eventuele wettelijke verplichtingen en andere overheidsvoorschriften die gelden voor dat gebruiksdoel.

9.2 Ondernemer kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de informatie die op haar website wordt gegeven. De informatie wordt uitsluitend voor informatieve doeleinden gegeven. Ondernemer kan op geen enkele wijze aansprakelijkheid aanvaarden voor volledigheid, tekst- en typefouten en andere onjuistheden die op deze website kunnen voorkomen.

 

Artikel 10 - Klachtenregeling
10.1 De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
10.2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
10.3 Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
10.4 Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
10.5 Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, staat het de consument vrij om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
10.6 Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
10.7 Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
 

Artikel 11 – Toepasselijk recht

11.1 Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.

11.2 De Arrondissementsrechtbank te Rotterdam is exclusief bevoegd van eventuele geschillen tussen ondernemer en consument, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

 

© 2016 - 2018 Perfect Roses | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.